Hunkemöller terug op bekend terrein.

Op 8 en 9 maart stond TivoliVredenburg in het teken van dameslingerie voor het jaarlijkse Brand Event van Hunkemöller. Na een plenair programma op de dinsdagmiddag, gingen ruim 700 dames naar sub sessies in verschillende zalen. De dag werd afgesloten met een spetterend walking diner en feest in de Ronda. Dag 2 stond in het teken van de nieuwste trends en ontwikkelingen wat betreft lingerie, bikini’s en accessoires. In verschillende zalen werden de storemanagers bijgepraat door de internationale designers van Hunkemöller. Tussen de sessies door was er een uitgebreide lunch op plein 5/6.

Het hoogtepunt van het evenement was uiteraard de fashionshow. In de grote zaal showden 30 modellen de nieuwste collectie. Na het geslaagde Brand Event van 2015 was de opdracht om een nog betere fashionshow neer te zetten. Met een groot scherm, enorme catwalk waarbij het gehele podium dienst deed als decor en maar liefst een 7-camera regie zijn we daar in geslaagd. De boodschap voor 2017 is duidelijk; overtref 2016!